14 de maig 2013

LA NUMEROLOGIA

La Numerologia explica el significat dels números i et donaran una guia de tu mateix i de quina manera actuen sobre nosaltres ens diuen en quin moment ens trobem de la nostra vida.

Molta informació que desconeixem dels nostres pensaments, creences actituds. Ens donen solucions als dubtes de la nostra vocació, pors, sentiments d'afecció, d’inferioritat que ens impedeixen avançar a la nostra vida i fer la missió que hem de fer.

Ens diuen quin és el nostre Karma i Dharma en el moment present. El més important és solucionar els Karmes del passat hem d’entendre que ens diuen els números que ens segueixen a la nostra vida.

També treballem el Perdó i la Acceptació i d’aquesta manera faran que visquem amb més harmonia.

Si vius situacions d’aïllament, soledat, angoixa i insatisfacció.
Alicia Talaya - Teràpies Naturals - la numerologia
Preguntes com:

Per què no aconsegueixo ser feliç?
Per què no aconsegueixo parella o sóc infeliç amb la tinc?
Per què no estic contenta amb la meva feina o no trobo la meva vocació?
Per què no aconsegueixo formar una família?
Per què sempre tinc problemes de salut?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada